PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 6 | 44--55
Tytuł artykułu

Wewnętrzne uwarunkowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce - analiza zasobów niematerialnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest kontynuacją rozważań, dotyczących wewnętrznych uwarunkowań kształtowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce. W nr 4/2001 przeanalizowano zasoby finansowe banków, zaś omawiane opracowanie zawiera analizę ich zasobów materialnych, tj. ludzkich i rzeczowych. Celem artykułu jest ustalenie wpływu wielkości i jakości tych zasobów na działania marketingowe banków detalicznych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
44--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112446

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.