PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 (115) | 30
Tytuł artykułu

Polskie marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie marki nie doczekały się jeszcze całościowych prób ich wyceny pod względem wartości. Są za to już szacunki marketingowe, opierające się m.in. na badaniu popularności danej marki wśród konsumentów. Pokazują one, że z polskimi markami nie jest tak źle. Stare brandy opierają się zagranicznym konkurentom, ale też z powodzeniem budowane są zupełnie nowe.
Rocznik
Numer
Strony
30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112625

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.