PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 43 | 32--35
Tytuł artykułu

Najważniejszy klucz do sukcesu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki, udostępniając usługi z użyciem elektronicznych kanałów komunikacji, rozpoczęły proces dostosowywania swoich usług do potrzeb rynku. Kolejny etap to budowa kompleksowych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych, które pozwolą na skuteczną realizację strategii działania zorientowanej na klienta i ułatwią pracę personelu banku. Najważniejszym kluczem do sukcesu jest system zarządzania relacjami z klientami, dzięki którym instytucja uzyskuje informacje potrzebne do zdobycia nowych klientów i efektywnego utrzymania dotychczasowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112724

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.