PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 42 | 23
Tytuł artykułu

TelePizza Poland : Sylwetka firmy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
TelePizza Poland, firma zarządzająca hiszpańską siecią pizzerii w Polsce zdecydowała się na zmianę strategii działania, tj. wejściu w nieco wyższy segment działalności. Efektem tego będzie uruchomienie 30 nowych lokali, czyli zwiększenie stanu posiadania o 50 procent
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112981

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.