PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 45 | 11
Tytuł artykułu

Reklama sieci gastronomicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie sieci gastronomiczne "fast food" przeznaczają na reklamę stosunkowo duże kwoty - rocznie około 50 mln zł. Dotyczy to jednak ścisłej czołówki, czyli trzech największych działających w tym segmencie firm: Mc Donald, American Restaurants (Pizza Hut i KFC) oraz TelePizzy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113042

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.