PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 8--11
Tytuł artykułu

Minimalizacja zagrożeń rozwoju firmy na podstawie koncepcji marketingu społecznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problemy z przewidywaniem zmian w otoczeniu przedsiębiorstw powodują, że poszukuje się tych determinantów, które pozwolą na utrzymanie równowagi firmy - otoczenie w dłuższym okresie, nawet przy zmianach jakościowych otoczenia. Propozycje taką, opartą na wartościach wyznawanych przez społeczeństwo i pracowników firmy, na przykładzie wartości ekologicznych przedstawiono w artykule. Wartości te przekładają się na misję i cele strategiczne, w tym na cele społeczne, których realizacja opiera się na założeniach marketingu społecznego.
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113065

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.