PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 41--43
Tytuł artykułu

Siedem zasad międzynarodowej dystrybucji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tłumaczenie artykułu Arnolda D.: Seven rules of international distribution, "Harvard Business Review", November-December 2000, s. 131-137. Autor podejmuje problem wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny i współpracy z lokalnym dystrybutorem. Omawia zasady tej współpracy.
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113067

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.