PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7/8 | 49--54
Tytuł artykułu

Forma własności i sytuacja finansowa polskich przedsiębiorstw a ich promarketingowa orientacja

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba identyfikacji intensywności wprowadzania promarketingowych zmian w polskich przedsiębiorstwach w zależności od formy własności i sytuacji finansowej. Przejęto założenie, że powyższe zmiany przejawiają się w takich zjawiskach, jak: a) wysoka ranga czynników marketingowych wśród czynników sukcesu przedsiębiorstwa, b) wykorzystywanie w rywalizacji rynkowej narzędzi marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
49--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113098

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.