PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 7 | 38--55
Tytuł artykułu

Rynek produktów impulsowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono raport dotyczący polskiego rynku produktów impulsowych. Za dobra impulsowe uznaje się m.in.: baterie, parafarmaceutyki, długopisy, papierosy, alkohol, zabawki, artykuły spożywcze (lody, słone przekąski, napoje, słodycze). Uwaga raportu w większości została skupiona na słodyczach. Badania przeprowadzone przez firmę Master Foods dowodzą, że 70 procent wszystkich kupowanych słodyczy to wynik działania impulsowego, a tylko 30 procent to zakupy wcześniej zaplanowane.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.