PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 8 | 13--16
Tytuł artykułu

Cause Related Marketing - biznes z duszą

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cause Related Marketing (w skrócie CRM), to takie działania, podczas których firmy i organizacje dobroczynne lub organizacje non-profit tworzą ze sobą związki partnerskie dla osiągnięcia określonych celów. Firmy poprawiają swój wizerunek na rynku, odnotowują wzrost sprzedaży produktów lub usług, zyskują przychylność konsumentów oraz lojalność wobec marki. Instytucje dobroczynne natomiast zbierają fundusze na badania medyczne, naprawę systemu edukacyjnego, walkę o środowisko naturalne, wspieranie sztuki itp. CRM jest strategicznym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystywane, przynosi wymierne i niewymierne korzyści wszystkim stronom. Cause Related Marketing jest czymś więcej niż sponsoringiem. Jest bardziej wyszukaną formą wywierania wpływu na zachowania konsumentów przy jednoczesnym zaangażowaniu w dążenie do realizacji szczytnych celów. Przedstawiono jak to robią najlepsi.
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113188

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.