PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 21 | 32--34
Tytuł artykułu

Priorytet dla informacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania opinii pracowników przeprowadzone po połączeniu Cadbury i Wedla wykazały, że na drugim miejscu - po spotkaniach wewnątrzdziałowych - najbardziej wiarygodnym źródłem informacji na temat firmy była plotka. Kolejne badania przeprowadzone półtora roku później wskazują na to, że nieformalny obieg informacji utracił na znaczeniu - jest wymieniany w ostatniej kolejności. Do tych rezultatów przyczyniły się usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie, omówione w niniejszym studium przypadku.
Rocznik
Numer
Strony
32--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113195

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.