PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 4--6
Tytuł artykułu

Skuteczne wprowadzanie nowego produktu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z nielicznych narzędzi wspomagających wprowadzenie produktu na rynek, a przy tym precyzyjnie prognozującym wolumen sprzedaży wprowadzonego produktu jest MicroTest, produkt ogólnoświatowej korpooracji badawczej - Research International. Umożliwia on prognozowanie wielkości sprzedaży nowego produktu we wczesnych fazach jego rozwoju, bez wiedzy konkurencji i zanim zostaną podjęte krytyczne decyzje inwestycyjne. W artykule przedstawiono ogólną zasadę prowadzenia testu.
Rocznik
Numer
Strony
4--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113209

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.