PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 12--15
Tytuł artykułu

Niepewna przyszłość marek własnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka własna stała się dla sieci detalicznych synonimem sukcesu i jedynej pożądanej strategii. Marka własna, najprościej ujmując jest to produkt tworzony na zlecenie odbiorcy. Jest on w wielu przypadkach powieleniem już istniejącego od lat i różni się, od niego głównie opakowaniem, które powstało według projektu odbiorcy. W Polsce prekursorem wprowadzenia marek własnych były hipermarkety. Omówiono kolejno różne podejścia realizowanej strategii na przykładzie firm: Metro, Plus, Tesco, CASINO.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113214

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.