PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 20--22
Tytuł artykułu

Marketing trudnych produktów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Są produkty, które od chwili wprowadzenia na rynek źle się sprzedają. Konieczne staje się więc poszukiwanie niekonwencjonalnych marketingowych sposobów osadzenia go na rynku. Podano kilka pozytywnych symulatorów sprzedaży, a mianowicie: słabość przekształcić w atut, stosowanie niskich cen w porównaniu z konkurencją, różne możliwości rozprowadzania danego wyrobu. Ich celem jest przede wszystkim wywołanie lub podniesienie poziomu sprzedaży, mając na celu rekompensatę poniesionych kosztów.
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113216

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.