PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 45--48
Tytuł artykułu

Motywowanie w dziale sprzedaży

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klasyczna teoria motywacji zakłada, że podstawowym czynnikiem mającym wpływ na pracownika są pieniądze. Dziś wiadomo, że pieniądze nie są jedynym czynnikiem motywującym człowieka do podnoszenia wydajności i osiągania wyższych celów. Wyróżniono i przedstawiono znaczenie poszczególnych motywatorów dla współczesnego pracownika. Określono zasady, o których należy pamiętać podczas opracowywania właściwego sposobu zarządzania i motywowania pracowników. Udzielono kilka cennych wskazówek dla opracowujących systemy wynagrodzeń w firmach handlowych.
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113220

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.