PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 49--52
Tytuł artykułu

Marka na rynkach zagranicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Decyzje dotyczące kształtowania marek są jednym z ważniejszych w ramach polityki produktu. Omówiono przykłady strategii produktów markowych. W celu osiągnięcia sukcesu na rynku międzynarodowym najlepszym rozwiązaniem w kształtowaniu marki jest uwzględnienie czynników kulturowych. Należy zatem wybrać, czy będzie to ta sama marka, bez adaptacji do rynków zagranicznych - strategia standaryzacji marki - marka globalna, lub czy będzie to marka z elementami adaptacji i modyfikacji do każdego rynku zagranicznego - strategia adaptacji marki.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.