PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 8 | 29--33
Tytuł artykułu

Bazy adresowe

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najważniejszym zadaniem marketingu bezpośredniego jest zidentyfikowanie właściwego rynku docelowego. Żeby odnieść sukces musimy zebrać odpowiednią listę docelową. Omówiono jak buduje się własną bazę, co czyni jedną listę lepszą od drugiej, jaką rolę pełni broker baz danych (pośrednik pomiędzy wynajmującym adresy a właścicielem bazy).
Rocznik
Numer
Strony
29--33
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113228

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.