PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 9 | 13--16
Tytuł artykułu

Segmentacja w badaniach marketingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawą dobrej strategii, nastawionej na rozwój a nie na przetrwanie, powinny być badania segmentacyjne. Z korzystaniem z nich wiążą się jednak problemy, z których najważniejsze to uniknięcie podstawowych błędów i właściwe zaplanowanie działań, w tym także wybór odpowiedniej dla danej kategorii produktów metody. Autor artykułu omawia te zagadnienia.
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113237

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.