PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 9 | 20--23
Tytuł artykułu

Wybrać dobrego prezentera

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybór prezentera jest kluczowym zadaniem przy konstruowaniu strategii kreatywnej kampanii. Przedstawiono model VisCAP pomocny przy wyborze prezentera - visibility, credibility, atraction, power to główne cechy osobowe dobierane w zależności od celów kampanii reklamowej.
Rocznik
Numer
Strony
20--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113240

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.