PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 4--8
Tytuł artykułu

Ocena efektywności kampanii marketingowej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ważne jest, by oceniać działania każdego z elementów kampanii reklamowej zarówno w trakcie ich formułowania jak i w każdym elemencie życia produktu. Dzięki temu konsument stojąc przed półką sięgnie właśnie po nasz produkt, a nie po produkt konkurencji. Omówiono elementy badań marketingowych służących do oceny efektywności kampanii marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
4--8
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.