PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 18--21
Tytuł artykułu

Badania cenowe

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cena jest jednym z najważniejszych elementów marketingu. Coraz częściej staje się narzędziem komunikacji pomiędzy producentem a konsumentem. Omówiono różne typy badań cenowych - test PSM (Price Sensitivity Measurement), analizę conjoint oraz metodę BPTO (Brand-Price Trade Off). Każdy z nich służy innemu celowi badawczemu w procesie wyznaczania optymalnej ceny produktu lub usługi.
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113244

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.