PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 22--26
Tytuł artykułu

Sprzedaż osobista - droga, ale skuteczna

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Specyficznym elementem promocji produktu jest sprzedaż osobista. Jej oddziaływanie wiąże się z bezpośrednim kontaktem z nabywcą. Omówiono istotę sprzedaży osobistej oraz fazy jej procesu. Czynnikiem decydującym o zakupie produktu przez konsumenta jest bowiem bardzo często postawa sprzedawcy oraz umiejętnie wykorzystane przez niego argumenty, stosownie do różnych typów konsumentów i ich zachowań.
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113247

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.