PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 30--31
Tytuł artykułu

Sprzedaż nie tylko raz

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz większe znaczenie opakowań w marketingu uzasadnia poszerzenie czteroczłonowej formuły marketingu-mix (Produkt, Price, Promotion, Place) o piąte "P" - czyli opakowanie (Package). Opakowanie staje się czynnikiem motywującym konsumenta do wielokrotnych zakupów. Mając na uwadze fakt, iż opakowania mają służyć głównie konsumentom, istotne jest ich projektowanie z myślą o nabywcach. Atrakcyjność opakowania zależy od jego projektu graficznego, użyteczności oraz wygody w korzystaniu z produktu.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113249

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.