PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 32--35
Tytuł artykułu

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zintegrowana komunikacja marketingowa budowana jest na kanwie wiedzy o kliencie. Pracownicy marketingu analizują różne media i oceniają je pod kątem charakteru przesyłanych informacji, tak by najsilniej oddziaływały na wyselekcjonowane grupy nabywców. Cały proces tworzenia zintegrowanych kanałów informacji rozpoczyna się od klienta i wiedza o nim kształtuje ostateczne działania agencji reklamowych. Dążąc do integracji komunikatów marketingowych zwraca się uwagę na to, kto informuje, co mówi, jak mówi oraz czy nie pojawiają się sprzeczności między poszczególnymi informacjami. Zwrócono uwagę na ogromne znaczenie dokładności informacji w całym procesie komunikacji marketingowej. Wymieniono najważniejsze korzyści stosowania zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113250

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.