PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 | 36--38
Tytuł artykułu

Zmiany postaw

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mianem postawy określamy zazwyczaj stosunek konsumenta do reklamy. Tymczasem reklama jest zjawiskiem bardziej złożonym. Składają się na nią trzy elementy: poznawczy, emocjonalny i behawioralny. Autor na podstawie obserwacji przedstawił tendencje zmian stosunku do reklamy u polskich konsumentów, będące ważną informacją dla twórców i sponsorów reklam.
Rocznik
Numer
Strony
36--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.