PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 55--57
Tytuł artykułu

Wiedzieć wszystko o kliencie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby móc wsłuchać się w wymagania klientów, aby poświęcić im odpowiednią ilość czasu i środków, należy oprzeć się na wiarygodnej informacji. Podstawowym narzędziem umożliwiającym stosowanie takiego indywidualnego podejścia do klientów jest marketingowa baza danych. Przedstawiono podstawowe kategorie, w ramach których zbiera się i przechowuje dane o klientach, oraz sposoby zbierania danych.
Rocznik
Numer
Strony
55--57
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113256

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.