PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 12--14
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu pozycji marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda marka ma swoją unikalną, istotną dla odbiorcy cechę, na bazie której została wykreowana. Aby znaleźć trafioną propozycję marki przeprowadza się analizę strategiczną jej elementów składowych, by wybrać te, które mają szansę wykreować markę. Brand inwestigator, narzędzie opisujące, czym jest marka, jakie niesie wartości, jak ma być kojarzona, dzieli atrybuty marki na pięć grup: fizyczne cechy produktu (przynależność do kategorii), unikalne, fizyczne cechy produktu, racjonalne korzyści konsumenta, które uzyskuje dzięki różnicującym cechom produktu, korzyści emocjonalne, jakie daje produkt oraz znaczenie społeczne marki.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113258

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.