PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 4--7
Tytuł artykułu

Lojalność a przywiązanie do marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojęcie samej lojalności nie wyjaśnia w pełni zachowań konsumentów. Potrzebny jest dodatkowy wymiar, którym jest przywiązanie do marki. Każda bowiem zmiana stopnia przywiązania w konsekwencji powoduje zmiany w zachowaniu, co bezpośrednio przekłada się na wielkość sprzedaży. Zaprezentowano zbudowany przez Hofmayera i Rice'a Model Konwersji, który okazał się przebojem badań rynku w dziedzinie badania wartości marki i segmentacji konsumentów pod kątem przywiązania do marki wśród użytkowników i dostępności nieużytkowników.
Rocznik
Numer
Strony
4--7
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113259

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.