PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 37--39
Tytuł artykułu

Kryzys w siedmiu odsłonach (cz.I)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kryzys to każda sytuacja, która grozi stabilizacji firmy. Wszystkie kryzysy z punktu widzenia public relations mają jedną podstawową wspólną cechę - utratę zainteresowania ważnych grup klientów lub samo ryzyko takiej utraty. Specjaliści public relations są coraz częściej wykorzystywani i odgrywają podstawową role w tzw. crisis management (zarządzaniu sytuacją kryzysową). Autor przedstawia siedem różnych typów kryzysów.
Rocznik
Numer
Strony
37--39
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113262

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.