PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 48--50
Tytuł artykułu

Budowanie lojalności przez Internet (cz.II)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono cechy charakterystyczne programów lojalnościowych, na podstawie których odróżnić je można od innych akcji promocyjnych. Dobrym przykładem programu lojalnościowego, którego jeden z elementów stanowi serwis www, jest Klub VIP Sony (klub.sony.com.pl). Jest to specjalny program dla konsumentów nabywających innowacyjne produkty Sony w sieci autoryzowanych punktów sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113266

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.