PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 48--50
Tytuł artykułu

Budowanie lojalności przez Internet (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono cechy charakterystyczne programów lojalnościowych, na podstawie których odróżnić je można od innych akcji promocyjnych. Dobrym przykładem programu lojalnościowego, którego jeden z elementów stanowi serwis www, jest Klub VIP Sony (klub.sony.com.pl). Jest to specjalny program dla konsumentów nabywających innowacyjne produkty Sony w sieci autoryzowanych punktów sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113266

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.