PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 55--58
Tytuł artykułu

Jak motywować klientów, aby pozostali lojalni (cz.I)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano najczęściej występujące na rynku preferencje, którymi kierują się klienci przy zakupach. Trzeba je znać, by podjąć działania niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju firmy na rynku.
Rocznik
Numer
Strony
55--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113267

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.