PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 9 | 48--49
Tytuł artykułu

Plus traci na mglistej strategii

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zmiany w strategii takich operatorów telefonii komórkowej jak Era i Idea. Operatorzy ci dokonali segmentacji klientów. Zwrócono uwagę, że trzeci polski operator Plus GSM nie opracował dobrej strategii marketingowej i traci udziały w rynku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113549

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.