PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 12 | 29--32
Tytuł artykułu

Lojalność klientów : Uwagi na marginesie normy ISO 9001:2000

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z najważniejszych zadań każdej organizacji jest utrzymanie klientów. Przedstawiono rozważania na temat lojalności klientów w aspekcie normy ISO 9001:2000. Wyróżniono dwa rodzaje zachowań względem organizacji o charakterze gospodarczym (rozstanie i krytykę) oraz ich mechanizmy. Działania firmy, które zmierzają do zachęcenia klienta do wyboru opcji krytyki zamiast opcji rozstania w przypadku, gdy na rynku pojawi się lepsza oferta, określane są pojęciem programy lojalnościowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113594

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.