PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 12 | 4--8
Tytuł artykułu

Budowanie relacji z kluczowymi klientami

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł rozpoczyna cykl poświęcony koncepcji zwanej Systemem Współpracy ze Strategicznym Klientem. Polega ona na budowaniu relacji, które doprowadzą firmę i klienta do współpracy opartej na zasadzie synergii, gdy obie strony transakcji będą siebie postrzegać jako partnerów wspólnie poszukujących rozwiązań. Omówiono pierwsze zadanie w tej strategii - jak identyfikować kluczowych klientów ustalając kryteria analizy klientów..
Rocznik
Numer
Strony
4--8
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113610

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.