PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 12 | 13--15
Tytuł artykułu

Marki w skrótach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Za pomocą marki firmy komunikują się z rynkiem. Jest ona odpowiedzialna za kreowanie wizerunku firmy w świadomości otoczenia. Omówiono przyczyny powstawania marek-skrótów (tworzone przez zastosowanie kombinacji liter lub liter i cyfr) oraz ich zalety i wady.
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113611

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.