PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 12 | 26--30
Tytuł artykułu

Jak motywować klientów, aby pozostali lojalni (cz.II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działania mające na celu utrzymanie lojalności wymagają dużego nakładu pracy, planowania, strategii oraz środków finansowych. W wielu firmach powstają specjalne działy odpowiedzialne wyłącznie za te działania. Omówiono kolejno narzędzia, którymi się posługują: programy lojalnościowe, karty stałego klienta, okresowe wymiany na preferencyjnych warunkach, promocje, reklama, sponsoring, konkursy, kompleksowość obsługi, serwisowanie czy wreszcie kontakty nieformalne.
Rocznik
Numer
Strony
26--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.