PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 52 | 10--11
Tytuł artykułu

Pouczające zestawienia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku pojawia się coraz większa liczba instytucji niebankowych, które zaczynają oferować zintegrowane usługi finansowe, stając się poważnym konkurentem dla banków. Prawie we wszystkich krajach na świecie banki systematycznie tracą pozycje na rzecz instytucji niebankowych. Zdaniem autora, aby stawić czoło konkurencji, banki będą zmuszone przeanalizować i zmienić najważniejsze elementy marketingu i sprzedaży, jakimi są: produkt, dystrybucja, cena i marka.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113667

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.