PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 39 | 22--26
Tytuł artykułu

Klient, a nie produkt

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Orientacja na klienta stawia klienta (a nie produkt) w centrum uwagi. Konsekwencją przejścia z orientacji produktowej na podejście zorientowane na klienta jest pojawienie się systemów CRM. W artykule przedstawiono komponenty i zadania systemu CRM. Podkreślono, że jednym z ważnych motorów tych przemian są technologie informatyczne.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113687

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.