PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 20--28
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartością klienta

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zadowoleni i lojalni klienci są niezbędnym zasobem i kapitałem firmy. Poruszono problem indywidualnego traktowania klientów. Strategiczne ukierunkowanie na klienta musi być połączone z myśleniem w kategoriach finansowych (zwrot z inwestycji). Podstawowym miernikiem efektywności jest zadowolenie klienta.
Rocznik
Numer
Strony
20--28
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113694

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.