PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 70--75
Tytuł artykułu

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw handlowych w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor porusza problem rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw handlowych w okrsie transformacji polskiej gospodarki. Omówił czynniki wpływające na ich rentowność.
Rocznik
Numer
Strony
70--75
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113699

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.