PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 24--27
Tytuł artykułu

System Customer Relationship Management - doświadczenia polskich operatorów sieci komórkowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zdefiniowano pojęcie CRM (Customer Relationship Management). Przedstawiono metodykę wdrażania strategii. Omówiono metody postępowania w trakcie implementacji strategii na przykładzie operatorów sieci komórkowych.
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113763

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.