PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 2 | 36--38
Tytuł artykułu

Ujarzmianie informacji o klientach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządzanie relacjami z klientami to strategia zdobywania, konsolidowania i analizowania informacji o klientach, a następnie wykorzystywania tej wiedzy w kontaktach z nimi. W artykule omówiono praktykę polskich banków w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Podkreślono, że polskie banki dopiero zaczynają budować prawdziwe bazy danych o klientach.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
36--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113779

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.