PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 2 | 40--43
Tytuł artykułu

Komunikacyjny i kolaboracyjny system zarządzania relacjami z klientem

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono komunikacyjny i kolaboracyjny CRM (Customer Relationship Management). Pod pojęciem tym rozumie się platformy komunikacji i współpracy, których centralnym punktem są centra kontaktowe (CCM - customers call/contact centers), a produktem końcowym jest zintegrowany system komunikacji i współpracy pomiędzy służbami sprzedaży, marketingu, przygotowania produktów, serwisu, wspomagania klientów, komunikacji z agentami i partnerami uczestniczącymi w sprzedaży produktów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113783

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.