PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 1 | 39--42
Tytuł artykułu

Konkurencyjność cenowa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań prowadzonych przez Instytut Bankowości i Pieniądza Fundacji Edukacji i Badań Bankowych. Celem badań było zgromadzenie opinii wyodrębnionych grup przedsiębiorstw na temat poziomu cen 25 produktów bankowych poddanych badaniu. Zebrany materiał stał się podstawą wielokierunkowych analiz dotyczących: ogólnego poziomu cen produktów bankowych poddanych badaniu, co pozwoliło sporządzić klasyfikację produktów wg opinii przedsiębiorstw; identyfikacji konkurencyjności cenowej banków o najlepszej pozycji rynkowej w wyodrębnionych segmentach rynku przedsiębiorstw oraz wg poszczególnych produktów. Sporządzono listę rankingową banków o najlepszej pozycji na rynku przedsiębiorstw według poziomu cen ich produktów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113798

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.