PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 1 | 35--41
Tytuł artykułu

Rynek badań marketingowych w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Spektakularnym przykładem dynamicznego rozwoju na polskim rynku nowych usług są usługi badań marketingowych. Artykuł przedstawia największe agencje badawcze w Polsce, wartość i dynamikę obrotów agencji prowadzących badania rynku w latach 1993-1998, popyt na poszczególne rodzaje usług świadczonych przez agencje.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114130

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.