PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 1-2 | 82--102
Tytuł artykułu

Kryteria oceny gospodarki stosowane przez agencje ratingowe

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia najważniejsze zagadnienia i czynniki badane przez agencje ratingowe w związku z oceną stanu gospodarki państwa. Najpierw zostało zdefiniowane pojęcie ratingu i specyficzne cechy ratingu dla państwa. Scharakteryzowano globalne agencje ratingowe i ich podstawowe zadania. Przedstawiono polską agencję ratingową FITCH Polska SA. Omówiono podstawowe źródła informacji niezbędne dla przygotowania ratingu (wybrane obszary działalności państwa, dane liczbowe i wskaźniki charakteryzujące gospodarkę, kryteria oceny stanu gospodarki). Przedstawiono najczęściej spotykane rodzaje ryzyka, a także zasady funkcjonowania komitetów ratingowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
82--102
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114131

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.