PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 4 | 16--18
Tytuł artykułu

Nowość czyli rola nowego produktu w zaspokajaniu potrzeb konsumentów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie wprowadzania na rynek nowych produktów. Konieczność walki z konkurencją i uzyskiwania przewagi rynkowej powodują, iż przedsiębiorstwa prowadzą ciągłe badania nad rozwojem nowych produktów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114218

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.