PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 88--90
Tytuł artykułu

Reklamacja narzędziem porozumienia oraz kształtowania świadomości projakościowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono przebieg składania reklamacji konsumenckiej. Wskazano zasadnicze przyczyny występowania reklamacji. Podkreślono, że skuteczne reklamacje przyczyniają się do ochrony interesów ekonomicznych konsumentów oraz sprzedawców.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
88--90
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114229

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.