PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 2 | 9--15
Tytuł artykułu

Struktura wydatków na reklamę w krajach europejskich jako podstawa prognozowania kierunków rozwoju polskiego rynku reklamy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor artykułu zwraca uwagę na szybki rozwój polskiego rynky reklamy w latach 90. i symptomy spowolnienia wydatków na reklamę w latach ostatnich. Podejmuje próbę oceny prognoz rozwoju reklamy w Polsce w odniesieniu do funkcjonujących mediów reklamy. W tym celu prezentuje analizę struktury wydatków na reklamę w innych krajach europejskich.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
9--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114232

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.