PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 1 | 3--16
Tytuł artykułu

Zarządzanie oparte na wiedzy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dzisiejszych czasach oczekuje się od organizacji, że będą się kierować nie tylko kryteriami zysku, lecz także działać w sposób społecznie odpowiedzialny. Wymaga to zmiany stylu zarządzania. Przeważające dzisiaj koncepcje zarządzania zostały opracowane dla warunków prowadzenia biznesu w okresie industrializacji i nie sprawdzają się w odniesieniu do gospodarki opartej na wiedzy. Nowe, uczące się przedsiębiorstwa opierające swój potencjał i reguły działania na wiedzy, muszą być zarządzane z myślą o przyszłości i pod kątem wprowadzania zmian, które tworzą nowy wymiar działania. Jeśli firmy zdołają wprowadzić takie podejście do zarządzania w swoją strukturę i potencjał, będą tworzyć takie programy, które mogą skutecznie funkcjonować dzisiaj i które zapewnią im dobre prosperowanie w przyszłości, w świecie globalnej konkurencji.
Rocznik
Numer
Strony
3--16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114234

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.